Siūlomas darbo užmokestis
Nuo 1500 EUR prieš mokesčius bandomuoju laikotarpiu dirbant 40 val/sav. Atlyginimas derinamas su kiekvienu kandidatu asmeniškai bei gali kisti nuo turimos patirties.
Darbo pobūdis
• Skambučių priėmimas, pacientų registracija, jų vizitų kontrolė, lankomumo grafiko valdymas, medicininės dokumentacijos tvarkymas;
• Pacientų konsultavimas apie klinikoje teikiamas paslaugas, jų kainas ir kitus klausimus;
• Elektroninės pašto dėžutės valdymas;
• Sąskaitų faktūrų išrašymas, darbas su kasa;
• Bendrosios tvarkos klinikoje priežiūra;
• Asistavimas klinikos direktorei įvairiais iškilusiais klausimais.
• Pacientų konsultavimas apie klinikoje teikiamas paslaugas, jų kainas ir kitus klausimus;
• Elektroninės pašto dėžutės valdymas;
• Sąskaitų faktūrų išrašymas, darbas su kasa;
• Bendrosios tvarkos klinikoje priežiūra;
• Asistavimas klinikos direktorei įvairiais iškilusiais klausimais.
Darbo grafikas
Darbo grafikas derinamas darbo pokalbio metu. Klinikos darbo laikas I-IV 7-20 val., V 7-16 val.., VI-VII – pagal išankstinę rezervaciją
Siūlomi privalumai
• Draugišką, profesionalų, aktyvų ir jaunatvišką kolektyvą;
• Gerą darbo atmosferą;
• Galimi priedai atsižvelgiant į darbo rezultatus.
• Visas darbui reikalingas priemones;
• Nuolaidas klinikos paslaugoms darbuotojui ir jo šeimos nariams.
Reikalavimai kandidatui
• Aukštasis išsilavinimas; gali būti paskutinio kurso administravimo, vadybos studijų studentai;
• Nepriekaištinga lietuvių kalba tiek raštu tiek žodžiu, anglų kalbos žinios;
• Geri darbo laiko planavimo įgūdžiai, gebėjimas greitai reaguoti į įvairias iškilusias situacijas;
• Laisva komunikacija su pacientais bei lankstumas derinant jiems labiausiai tinkamus vizitų laikus ir kitas gydymo plano detales;
• Reprezentatyvi išvaizda;
• Mokėti dirbti su MS Office programomis;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Kruopštumas, paslaugumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas ir svarbiausia pozityvus mąstymas;
• Noras padėti žmonėms.
• Nepriekaištinga lietuvių kalba tiek raštu tiek žodžiu, anglų kalbos žinios;
• Geri darbo laiko planavimo įgūdžiai, gebėjimas greitai reaguoti į įvairias iškilusias situacijas;
• Laisva komunikacija su pacientais bei lankstumas derinant jiems labiausiai tinkamus vizitų laikus ir kitas gydymo plano detales;
• Reprezentatyvi išvaizda;
• Mokėti dirbti su MS Office programomis;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Kruopštumas, paslaugumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas ir svarbiausia pozityvus mąstymas;
• Noras padėti žmonėms.